بايد قوانين طراحي سايت را دنبال کنيد!
نوشته شده توسط : گرگ سفید

تغيير اجتناب ناپذير است! من مي دانم که اين سه کلمه قديمي و خسته کننده هستند و در زمان هاي دور استفاده شده اند. اما، آنها همچنان حقيقتا به خصوص در مورد اينترنت به دليل آنکه يکي از ناپايدارترين رسانه ها هستند، حقيقت دارند. آنچه در فلاش افزايش مي يابد در هيچ زمان ناپديد مي شود. جاي تعجب نيست که چرا بسياري از وب سايت ها به طور دائمي براي طراحي سايت مجدد انتخاب مي کنند تا در بازي بمانند. طراحي سايت مجدد در حال حاضر يک صنعت پر رونق است و اين از ناداني ما است که همين طور آن را ناديده بگيريم. به دلايل مختلف، آيا رشد و يا طراوت  با طراحي سايت مجددا همراه شده است؟ صنعت اينترنت به ناچار تغيير مي کند. آيا شما براي طراحي سايت دوباره آماده هستيد يا فقط به عقب مي نشينيد و ديگران را مجاز مي بينيد؟

 

دوباره طراحي کردن براي خودتان را متوقف کنيد !

جدي گفتم! مهم نيست که چه اتفاقي بيفتد، اجازه ندهيد که قاضي نهايي کار شما باشيد. شما يک وب سايت را براي راحتي خود طراحي سايت مجدد نميکنيد. شما رنگ دکمه را از رنگ آبي به رنگ قرمز جايگزين نمي کنيد زيرا شما آبي را دوست نداريد. شما اين کار را مي کنيد زيرا شما مي خواهيد خوانندگان سايت شما و شما را در طراحي مجدد وب سايت ها قدرداني کنند. شما آن را براي مخاطبان خود انجام مي دهيد. آيا اين مسئله شفاف است؟

"در ميان برخي از مواردي که اشاره شده است، آيا هيچ انسان پويا از عملي وجود دارد، که به تعيين جنبه از بيان شورش جمعي فردا کمک کند؟ اين سوال را درک کنيد و بدانيد که براي ايجاد مخلوقات زيبا به خاطر ارزش زيبايي شناختيشان ، فردا هيچ اهميت اجتماعي نخواهند داشت،ونسبت به احساسات عاطفي خود ، بي احساس خواهد بود. هر دوره حاوي شرايطي براي ايجاد يک شورشي است. "~ Piet Zwart.

نظرات ديگران

دفعه بعد، زماني که شما براي طراحي سايت دوباره طراحي کرديد، قبل از اينکه زندگي کنيد، از دوستان و خانواده تان بپرسيد که آيا طراحي دوباره مناسب شرايط است يا خير؟ ببينيد، من مي دانم که با استفاده از يک گروه از کاربران غيرممکن است که شما نتايج دقيق تست رابه دست آوريد ، اما شما مي توانيد با افکنده کردن افکار خود به آن نزديک شويد. اجازه بدهيد به شما يک داستان بسيار جالبي بگويم. اگر چه اين به طراحي مجدد وب سايت مربوط نمي شود بلکه از نظر معنا به يکديگر نزديک هستند:

قبل از راه اندازي Google Wave براي عموم،  Waveآن را براي مجموعه کارکنان خود منتشر کرد. اين کارکنان به اصطلاح گوگل که موج آزمايش را آزمايش کردند، يک دسته عظيم از نجيب زاده ها بودند که مي توانستند با دلايل آشکار مرتبط با موج باشند. هنگامي که افسر ارشد گوگل متوجه شد که Wave در حقيقت موجها را در محوطه دانشگاه اش منتشر مي کند، تصميم گرفتند Google Wave را براي عموم آزاد کنند. نتيجه، همانطور که همه ما آن را مي دانيم، فاجعه آميز بود. گوگل تصريح کرد که کارمندانشان مانند عموم مردم هستند که از Google Wave پس از انتشار عمومي خود استفاده خواهند کرد. اين مورد مناسبي نبود و از همين رو  Google Wave از ابتدا سقوط کرد.

 

آيا معناي آن را دريافت کرديد؟ هنگامي که يک محصول جديد را طراحي ميکنيد ، خود را در جاي مخاطبان نگذاريد. مطمئنا شما آن را خراب مي کنيد !

روح وب سايت خود را از دست ندهيد

يک وب سايت 10 روزه مي تواند براي طراحي مجدد چندگانه برود بدون اينکه درمورد از دست دادن بازديدکنندگان يا هرچيز ديگري فکر کند .  اما اگر وبسايت خود را با پايه بازديد کننده متعهد کند، طراحي مجدد بايد به طور جدي برنامه ريزي شود. هنگامي که مطمئن هستيد طراحي مجدد وب سايت شما ضروري است، پس مطمئن شويد که شما يک طراحي را انتخاب مي کنيد که تغيير ظاهر وب سايت شما را تغيير مي دهد اما نه احساس آن. بايد فهميد که روح وبسايت براي حفظ پايه کاربر قديمي حتي بعد از باز شدن وب سايت با نگاه کاملا جديد اهميت دارد.

 

بازنويسي وب سايت نبايد چنين باشد که بازديدکنندگان منظم بايد وقت بيشتري را براي درک مکان جديد محتواي مورد علاقه خود صرف کنند.

 

ادامه دارد

 

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/26/





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: